اهمیت فروش در کسب و کار

مشاوره به معنی دریافت کمک حرفه ای و کسب اطلاعات لازم از افرادی است که صاحب تخصص و دانش در زمینه ی خاص هستند. دریافت اطلاعات و کسب مشاوره در همه ی زمینه می تواند کارساز و کارگشا باشد؛ مسائل پزشکی، درمانی، تحصیلی، علمی، خانوادگی، حقوقی، کسب و کار و غیره مواردی است که دریافت خدمات مشاوره ای می تواند در حل مشکل آن مفید باشد. مشاوره کسب و کار یکی از انواع مشاوره، راهنمایی و دریافت اطلاعات محسوب می شود. اگر نیاز دارید کسب و کار یا استارت آپی راه اندازی کنیدیا کسب وکارتان را توسعه دهید، به شما پیشنهاد می دهیم قبل از شروع، از افراد ذی صلاح و صاحب تخصص، مشاوره و راهنمایی بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره و رزرو جلسه اولیه  با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

09121254379  |  09099550745

چرا مشاور کسب و کار از نان شب واجب تر است؟.

راه اندازی و شروع یک کسب و کار، یکی از چالش هایی است که در پیش روی افراد جامعه امروز به خصوص قشر جوان قرار دارد.

اگر چه رویای داشتن یک کسب و کار موفق و درآمد زا، بسیار وسوسه انگیز و جالب است اما داشتن یک رویا، به تنهایی تضمینی برای موفقیت نیست. راه اندازی استارت آپ و کسب و کاری جدید، جدا سخت و طاقت فرسا است. یک اشتباه کوچک در شروع کسب و کار می تواند شما و سرمایه تان را تا مرز نابودی بکشاند و زحمات شما را به راحتی هدر بدهد.

همه ی کسب و کار در شروع کار یا میانه راه، به مشکلات و چالش هایی برخورد می کنند که برای رفع آن نیاز به دریافت  مشاوره و راهنمایی دارند. استفاده از خدمات مشاوره ای باعث می شود، بهره وری و موفقیت در کسب و کار شما افزایش یابد.

دریافت خدمات مشاوره ای ، باعث می شود، مسیر پیش رو، روشن و قابل پیش بینی باشد و زمانی که شما در مسیر و چالش های پیش رو قرار گرفتید، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

در چه زمینه هایی مشاوره ارائه می دهیم؟

  • طراحی نقشه راه کسب وکار
  • هدف گذاری در کسب و کار و زندگی
  • مهارت های فردی و ارتباطات موثر
  • بازاریابی ، فروش ، مذاکره و تبلیغات
  • راه اندازی کسب وکار و سیستم سازی
  • جایگاه سازی, رزومه سازی و اعتبارسازی

در صورت نیاز به مشاوره و رزرو جلسه اولیه  با کارشناسان ما تماس بگیرید. 09121254379  |  09099550745

چراجوادنظام دوست؟

با تلفیقی از دانش و تجربه کنارتان هستیم

جواد  نظام دوست کارآفرین ،کوچ و مشاور بین المللی فروش و کسب و کار و بنیانگذار آکادمی مدیر ماندگاراست.

ایشان برگزارکننده بیش از 50 کارگاه آموزشی  فروش و بازاریابی بودند و بیش از 15 سال در حوزه کسب و کار ،بازاریابی ، فروش ، تبلیغات  و آموزش سابقه و تجربه دارند . در یک دهه اخیر بیش از 10 کسب وکار  ایجاد نموده اند . همچنین برای  200 نفر بطور مستقیم و 600 نفر بطور غیر مستقیم ایجاد اشتغال نموده اند . وی  از سال 1390 تا کنون بیش از 6000 نفرساعت درزمینه راه اندازی و توسعه کسب وکار ، به کارآفرینان آموزش  داده اند .همچنین  در طی این دهه بیش از 20 بانک ، بیمه دولتی و خصوصی از مشاوره های جواد نظام دوست بهره برده اند. آموزشهای کاربردی جواد نظام دوست  باعث شده نه تنها سازمانها افزایش چندبرابری فروش را تجربه  کنند ، بلکه با ایجاد یک سیستم فروش منسجم  ،این رشد را در سازمانشان ماندگار کنند.

سابقه چندین ساله و تجربیات کارآفرینی جواد نظام دوست باعث شد، آموزش های ایشان تلفیقی از دانش و  تجربه باشد..

رزومه کامل  جواد نظام دوست را  دانلود و مشاهده نمایید.    

هرسوالی هست بپرسید.

از آنجاییکه تعهد و کیفیت انجام پروژه اصلی ترین ارزش گروه مشاوره مدیریت مدیر ماندگار می باشد ،پذیرش مشاوره در ساعات محدود قابل پذیرش میباشد. در صورت نیاز به مشاوره و رزرو جلسه اولیه  با کارشناسان ما تماس بگیریدیا فرم زیر را تکمیل نمایید. 09121254379

مشاوره کسب و کار ...

مشاوره کسب و کار یکی از انواع مشاوره، راهنمایی و دریافت اطلاعات محسوب می شود. اگر نیاز دارید کسب و کار یا استارت آپی راه اندازی کنیدیا کسب وکارتان را توسعه دهید، به شما پیشنهاد می دهیم قبل از شروع، از افراد ذی صلاح و صاحب تخصص، مشاوره و راهنمایی بگیرید.

مشاوره کسب و کار ...

همه ی کسب و کار در شروع کار یا میانه راه، به مشکلات و چالش هایی برخورد می کنند که برای رفع آن نیاز به دریافت  مشاوره و راهنمایی دارند. استفاده از خدمات مشاوره ای باعث می شود، بهره وری و موفقیت در کسب و کار شما افزایش یابد.